Archeo Archeo

Friday 27 de April de 2007, 09:13:08
Autodetencion de espaldas
Tipo de Entrada: VIDEO | 1 Comentarios

De heho ahora que lo miro creo que deberia ir hacia el otro lado

añadir nuevo comentario

Tuesday 24 de April de 2007, 11:37:10
Primer dia del curs d'alpinisme
Tipo de Entrada: CUADERNO

Matinada important i ala recollir les mochiles i cap a Ulldeter. Deprès de dues hores i pico arrivo al parking on ja estan en Fernado, Dan i la Elia. Quan arriven Lorenzao y Natalia tirem cap al refu on deixem la majoria de coses, ens vestim de feina i cap a la neu. Com ja feia calor la aprox es tot un poema de neu fins al genoll.
    Degut a la porqueria de neu que hi ha no practiquem amb crampons i ens dediquem a les autodetencions i als ancoratges de neu. Els ancoratges els provem a muerte y sembla que aguanten, igual que la "seta" de neu per rapelar. La veritat es que aquestes proves serveixen per agafar una mica de confiança de cara a futures utilitzacions. També provem tascons i friends una mica per sobre, i els seus paràmetres de funcionament i posibles problemes. La majoria de coses ja les coneixia però es interesant la part de contacte real amb la informació apressa ja que et dona la dimensió real del tema.
    Comproba d'altre banad que el guants fantastics i baratos del decathlon que vaig comprar com a segona opció els haurè de deixar molt com a segona opciò. Es van mullar molt i molt ràpid.
    Com comença a ploure cap al refugi. Allà fruit de l'aburriment i de ments depravades com les nostres surgeix el Fast Domino, deu meu que quin vici i quines ansies. El profe, com qualsevol persona amb dots dits de front, ens mira raro i deu pensa panda de frikis que m'han tocat aquesta vegada.
    I mentres passa la tarda preguem per què pari de ploure i faci fred per la nit. Si no ens veiem nedant en neu a la canal.
    Per cert que el refugiero va fer per sopar una vedella guisada bonisima!